Tuesday, May 25, 2010

Sometimes it pays to bleed between the lines.

Just when I discovered the meaning of life, they change it.

Nii.. vahepeal on päris palju asju juhtunud...

*Jäin uuesti palavikku (võib-olla eelmine palavik polnudki veel üle läinud, sest selle asemel, et ravida, käisin ma hoopis Rakveres ujumas) ja lasin peale spordipäeva kooli peldiku ketti ka (esimene kord minu jaoks), vahepeal tuli keegi peldiku sisse ka, hoidsin seni kinni ja kui ta välja läks siis lasin korra edasi. Suht naljakas oli  =D (Kes teab, äkki olen siiani veel haige..)
*Sündmused ja üritused, millest ma rääkima ei hakka
*Füüsika konsulatatsioon oli räigelt tore, kestis mingi pool tundi. Alguses küsisin üldiselt, et milline see eksam tuleb ja siis küsisin kui palju ma peaksin rääkima II liiki igavese jõumasina (permetuum mobile) kohta, aga seda ta ei osanud ise ka vastata. Ja siis ülejäänud aja rääkisime maailma asjadest. Kuigi enamik ei salli Solvakut kuna ta on enda põhimõtete pärast nii range, siis minu arust on ta ainuke õps kellega saab normaalselt ka rääkida. Igastahes rääkisime sellest, mida ma järgmine aasta hakkan tegema, siis ta pakkus mulle, et ma võiks tööpraktika asemel füüsika klassis elektriseadmeid tööle panna ning siis ta kinkis veel mulle mingid 5 õpikut, mida tal endal vaja ei lähe ja andis mingi DVD ka. Ja siis ta ütles ühe lause ka, mida ma poleks elusees uskunud, et tema ego lubab öelda. Ta ütles, et ta ei oska mulle midagi enam õpetada, et ma lahendan osasid ülesandeid paremini kui tema.
*Mäluauk (mitte otseselt).
*Nägin köögi laua peal ümmarguseks kokku surutud hõbepaberit. Esimene mõte oli see, et keegi on vessarit teinud. Ma ei tulnud algul selle pealegi, et hõbepaberit võib kasutada ka teisteks asjadeks, kasvõi söögi tegemiseks.
*Ja täna oli füüsika eksam ka. Sain täpselt selle pileti, kus oli sees see osa, mida me klassiga õppida ei jõudnud ja mis on suht keeruline (tegelt mul vahet polnud eriti, mis pilet tuleb). Igastahes pilet nägi välja selline:


  1. Mehaaniline võimsus. Võimsuse arvutamine. Võimsuse ühikud.
  2. Entroopia. Entroopia kasvu seadus. Entroopia muudu arvutamine isotermilises protsessis.
  3. Ülesanne mehaanilise energia jäävuse seaduse kohta. 

Ma arvan, et ma tegin õigesti, et ma just füüsika eksami võtsin. Teised pidid ilmselt palju rohkem õppima, ma sain suht loogikaga läbi. Ja kuna ma vastasin kõigile küsimustele ise suht täpselt ära, siis neil polnud midagi eriti küsida ja Männa hakkas enda lampi küsimusi küsima, millest osad polnud eksamiga üldse seotudki. Mingil hetkel jõudsid küsimused sinna, et ühe korteri korruse pikkus on umbes 3 meetrit, Männal on natukene hirmus viiekate katusel seista ning ma olen 30 meetri kõrguses majas olnud, aga ma ei ole sealt kordagi alla hüpanud.. Ning see kui ma hüppaks 31,887 meetri kõrguselt alla oleks võrdne sellega kui ma sõidaks 90 km/h vastu puud. Ja samuti kui ma ei peseks end nädal aega ja ei koristaks tuba ka, siis entroopia kasvaks. Ning siis tulid järsku küsimused, et kuidas vihmavesi mägedest alla saab ning kuidas ta üles tagasi saab. Aga lõpuks sain 5 kätte ning Solvak veel ütles, et ta ei ole nii head suulist vastamist eksamil veel näinud.

Nüüd peaks olema 10. klass suht läbitud ka. Paar kontrolltööd ja lugemiskontroll on veel, aga vaevalt, et ma enam midagi ära nussida suudan.



Actually, Maybe I want to BE her.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis