Sunday, July 19, 2009

Tänane hommik oli eriti emo ja kummaline mul. Kell oli kuskil 1 paiku, lamasin voodis ja mõtlesin, et ma ei viitsi üles tõusta, niikuinii pole midagi teha. Siis tuli meelde, et runescapes on vähe rahvast hommikuti! Siis ma tõusin üles ja läksin arvuti taha. Tegelikult ma ei mängi eriti ruuni, eile oli üle pika aja esimene login. Samuti avastasin eile ka, et 206 päeva tagasi oli keegi mind ära scamminud. Värdjas tegi panga tühjaks ja tema pärast ma ei näinudki, millal mu viimane login oli. "Hommik on õhtust targem." - see lause on ka tegelikult paras idiootsus. Pigem on asi selles, et hommikul oled sa uimane ja ei viitsi mõelda, õhtul jõuavad alles mõtted kohale. Hea meelega tegelt magaks päeva maha ja tõuseks alles 9 paiku õhtul üles, kui vaid mu elu seda võimaldaks.

/// --- ///

Sai siis Pärnus käidud. Tegelikult oli päris tore. Räägiks isegi pikemalt, aga ma ei viitsi... mul on pohhui.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis