Monday, July 6, 2009

Terekest seal.

Igastahes tahtsin öelda, et kui te loete mu blogi ja mõtlete, et vahepeal on puhas iba või tõesti segane jutt (Ma olen ise ka märganud, et vahepeal on tõsine iba) siis need on lihtsalt sellepärast, et kas mõte jookseb vahepeal liiga kiiresti või mõte on tõesti kokku jooksnud ja mõtleb millestki muust.

Igastahes.. (parasiitsõna siin juba mul) vaatasin eelmist postitust ja märkasin, et rääkisin surmast. Mõtlesin, et räägin sellest natukene rohkem, kuna see on nii populaarne asi kõigi hulgas. Igatahes jamh, surm - asi, mis paneb elama. Mina isiklikult surma ei karda, tulgu kasvõi kohe, ainuke mure on ainult lähedased inimesed, kes siis terve oma elu kurvemalt elavad, kui muidu. Ideaalne vanus suremiseks oleks kuskil 35-50 vahel sõltuvalt sellest, milline ma siis olen. Ideaalne viis... oleks vist lahinguväljal kuul kõhtu või kuul pähe. Kahurimürsu või miini kaudu surma oleks suht leim.
Saatus.. Jah, saatusesse ma isegi usun mingil määral. Kuna ma ei ise ei viitsi siin pikalt enda maailmavaadetest seletama hakata, annan lingi ühele, mis mingil määral enam-vähem kaudselt seletab minu uskumuse ära: http://web.zone.ee/darkcloud/saatuseteooria.html
See seletab ka Deja Vu ära. Kuna aju koosneb ka molekulidest ja lihtsalt öeldes need molekulid mõtlevad. Oleks loogiline, et kui see saatus on selline, siis aju alateadlikult teab ka tuleviku ette. Ilmselt peate mind juba peale seda juttu hulluks, aga nii hull ma ka ei oleks, et täielikult selles uskumuses kinni oleks, ma olen avatud kõigile võimalustele

Igastahes.. lürbin praegu kohvi sisse, et öösel und ei tuleks, nimelt toimub siin öösel mingi läbu, seekord tulevad mingid võõrad piffid ka kohale. Kõik räägivad, kuidas nad sebima hakkavad jms. Sellest tahakski tegelikult rääkima. Mind jätab see amelemine täitsa külmaks, kui sa temaga pärast mingit sügavamat suhet ei taha. Ülikooli ajal muidugi võib, aga praegu jätab küll täitsa külmaks. Vahest on teiste juttu kuulates selline tunne, et olen mingi aseksuaalne, kuigi ma tegelt seda ei ole. Pean vahepeal eemal ka käima ja saan korraks tagasi tulla kirjutama, kuna 2 sõpra on juba kohal ja ma ei taha, et nad leiaksid mind blogi kirjutamas.

Pidu on juba praeguseks täies hoos,enamus on suht nokkis juba või lihtsalt lärmavad. Pidu on natukene teistsugune, kui alguses ette kujutasin. Paar tükki küll amelevad, aga teised tegelevad muude imelikude asjadega. Palju ma praegu kirjutada ei saa, kuna kõik käivad sisse välja ning ma ei taha, et keegi mu blogi peale veel satuks. Nii et ma lähen mõneks ajaks eemale ja kirjutan hommikul edasi. Ahjaa, seda ka, et vahepeal tekkis jälle selline kopp ees tunne, lähiajal on koguaeg Kohilast kopp ees tunne. Käisin kuskil 2 kilta mööda maanteed eemale, siis tulin tagasi. Õnneks kõik olid nii nokkis, et ei märganudki, et ma eemal olen. Võib-olla hiljem, siis kui kõik magavad lähen ka kuskile eemale, lihtsalt selline tunne on praegu. Ma nüüd peole tagasi ja kirjutan hommikul edasi.Kell on 5:20, suurem osa peolistest on juba nüüdseks ära läinud. Ma ei saa aru, kas kõik mängivad koguaeg lolli või nad ongi nii lollid. Ma loodan, et see on esimene variant, aga peasi, et neil endal tore on, muu on pohhui. Proovisin ka siis vahepeal võimalikult lolle asju rääkida ja teha, aga hästi ei istunud ja siis läksin enda tavalisse kass olekusse tagasi. Avastasin ka seda, et õues ei saa korralikult kaarte loopida, isegi õrna tuulega mitte. Peab ootama täitsa tuulevaikset ilma ja siis minema uuesti proovima. Kuna kell on juba üpriski palju, siis ma passin veel mõnda aega arvutis ja teen muid asju ning siis heidan ka magama ning kirjutan hommikul selle postituse lõpuni. Kell sai 5:35 ja tuli mõte, et kell on nii palju, et võib-olla ei tasugi magama minna. Võiks proovida ju rekordi purustada, eelmine rekord on kuskil ~35 tundi. Iseasi, kas mul 6 tundi midagi teha on. Päeval on kindlalt tegevust ja kohviga püsib ärkvel küll, aga 6 tundi on pikk aeg passimiseks.

Kui kell 6:30 sai, siis märkasin, et kõik juba magavad ja otsustasin ise ka magama minna. Nüüd on kell 12:48 ja viimased peolised lahkusid. Võib-olla jäi eelmisest postist mingil määral selline tunne, et ma olen räige ego, kes arvab, et ise on räigelt tark ja teised kõik on lollid. Tegelikult see nii pole. Tõesti nad käituvad tihti lollilt, aga igal inimesel on omad tugevused ja nõrkused. Ma tean täpselt kui loll ma olen.
Lõpetuseks topin ühe pildi (Kahjuks lingi, kuna blogger ei luba nii suuri pilte postitada) oma baww folderist ning siis selle otsa topin ühe nalja ka, mis küll kõlab suuliselt palju paremini, aga ma ei taha seda kellegile suuliselt rääkida, kuna inimestele ei meeldi sellised naljad.

http://i41.photobucket.com/albums/e269/holger12/Blog/1240606702882.png

"Miks on tore kolmekümne kuue aastasega seksida?" - "Sest neid on kolmkümmend!"

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis