Saturday, December 19, 2009

Nojah kaotasin enda mobiili ära, suht kahju on tegelikult. Enda lolluse ja hajameelsuse tõttu ikkagi kaotasin.. Mobiili kui sellisena ei meeldinud ta mulle tegelikult kunagi. Alguses kui ta turule paisati (sama jutt kehtib tegelikult ka sama väljalaske ajaga nokia xpressmusic'u mobiilidele) oli hind kohutavalt kõrge, eriti sellise kvaliteedi kohta. Midagi erilist ega uut nendesse mobiilidesse ei lisatud ning ka vastupidavus on ausaltöeldes halvavõitu. Varsti hakkasid inimesed nendest vigadest aru saama ning müük langes ning koos sellega ka mobiili väärtus langes enda kõrge alghinna kohta väga järsult alla. Selle mobiili stiil on ka koguaeg mulle kuidagi väga veider ja harjumatu tundunud. Aga nagu ka ülejäänud asjad muutus ka see mobiil mulle ajapikku armsaks. Raske oli kujutada ette mingit hetke, kui ma ei oleks saanud seda mobiili taskust välja võtta ja kella vaadata. Üks asi, mis mulle selle telefoni juures räigelt meeldis oli ta kiirus. Lihtsalt vajutasin nuppu ja nanosekundi (liialdus muidugi) jooksul hüppas menüü kohe lahti. Kuna mul praegu mobiili ei ole, siis peaks vist hakkama mingi paberi ja pliiatsiga ringi käima, sest ausalt öeldes kasutasin ma märkmiku funktsiooni väga tihti. Iga kord kui mulle midagi tähtsat meelde tuli, mida ma ei tahtnud ära unustada, siis panin selle mobiili kirja ning kui mul enam seda märksõna või teksti vaja ei läinud, siis kustutasin ära. Kuid pahatihti juhtus ka nii, et vaatasin märkmeid ja avastasin sealt mingi sõna, mis pani mind mõtlema, et mida pukki ma mõtlesin selle sõna all. Näiteks ma mõtlen siimaani, et mida sõna "Exodus" seal pidi tähendama.

Igastahes kell on natukene pool kolm läbi ja ma olen saunas madratsi peal pikali, läpakas süles. Youtube'st mängib praegu Vennaskõnd, mõtlen endamisi, et miks küll ma ometi praegu sellist muusikat kuulan, sest tavaliselt ma ei kuula sellist muusikat üldse. Nojah, vaatasin korraks vasakule ning märkasin, et WTF aiavoolik on siin, nojah ju ta peab siis siin olema. Kui ma selliseid asju hakkan tähele panema (ma imestan siiamaani, miks tähele panema kirjutatakse lahku), siis see on selge märk sellest, et ma peaksin tuppa magama minema. Ning kuna ma seda praegu teengi, siis ma kirjutan mingi teine päev selle postituse lõpuni.

Me sureme ja meist ei jää mitte miskit järele.
Me sureme ja meist ei jää mitte miskit järele.
Me sureme ja meist ei jää mitte miskit järele.

Kõiva va lahke inimene tegi mul tuju täna üpriski heaks, sest ta pani mulle nelja asemel viie!

///

Igastahes vanemad peksid mind hommikul ülesse ja ütlesid, et me läheme linna. Ning mul oli terve päeva hea tuju (kuigi hetkel olen väsinud), ma ei tea, kas selle pärast, et ma sain linnas ära käidud või siis mul oli lihtsalt nii hea hommik, et noh.. tegi tuju heaks. Aga noh jah, läksin linna ning ostsin uue mobla. Mobiil on peaaegu nagu mu eelmise mobiili vastand - ta on SE, väike ning halva sisuga. Sai siis kõik asjad ära proovitud ning mobiil töötas hästi, isegi kõlarid sain kaasa. Kuid kui telefoniga rääkima hakkasin, siis tuli välja, et väike kõlar (see midagi rääkimiseks kasutatakse) on katki. Läksin siis tagasi esindusse, aga siis tuli välja, et miskipärast just täna suletakse esindus kaks tundi varem. Ning kuna tal olid arvutis kõik süsteemid kinni, siis ta ei saanud mobiili paranduseks tagasi võtta. Ning ta vahetust ka ei saanud pakkuda, kuna selgus, et see oli ainuke selline mobiil terve Tallinna Tele2'e esinduste peale. Nüüd peab mingi päev tagasi linna minema, et telefoni garantiiremonti anda ja see on seal umbes 2 nädalat. Kuid nad ilmselt annavad selleks ajaks mulle mingi asetelefoni või siis sebin ma endale ise kuskilt mingi teise telefoni selleks ajaks.

Tegelikult ma tahtsin millegist veel kirjutada, kuid ma unustasin ära, ju see ei olnud siis nii tähtis jutt. Kui mul meelde tuleb, siis ma topin järgmisesse postitusse.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis