Monday, June 14, 2010

I will battle for the sun.

"Üks laps teab, kui palju
anda võib üks päikeseloojang.
Öö saabumine teeb tema
südame soojaks."


Tavaliselt ma horoskoopi ei loe, aga 3 päeva tagasi juhtusin Postimehest lugema ja päris täppi läks. Üleeile lugesin ka, läks samuti täppi. Eile läks ka täppi. Ning täna läks kohe eriti täppi. Ehk siis seni läheb hästi. Vaatab mis homne toob..

It is man's ability to remember that sets us apart. We are the only species conerned with past. Our memories give us voice and bear witness to history, so that others might learn; so they might celebrate our triumphs and be warned of our failures.


Siiski ma arvan et uni on magusam
Siiski ma arvan et uni on magusam
Siiski ma arvan et magades peegeldub naer
Siiski ma arvan et uni on magusam
Siiski ma arvan et uni on magusam
Siiski ma arvan et kunagi lõppeb see vaev.


Tegelikult algab suvi ju alles kahekümne esimesel. Ehk siis niikaua polegi päikest vaja. Sest seni naudin ma kevadet.

Sain umbes 10 minutit tagasi uue sonksi ka. Selline suvisem soeng.
Normal.




0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis