Thursday, June 10, 2010

Loeb vaid sõrm, mis on õigel päästikul.

Olen suht lapsest saati kogunud ühte väiksesse ümmargusse akvaariumi münte. Kuna järgmisest aastast tuleb euro kasutusele ja eesti kroon võib varsti devalveeruda, siis ma otsustasin need varsti ümber vahetada. Lugesin need täna üle ja sain täpselt 1400 ühe kroonist münti ja 14 viie kroonist münti. Ja need kaaluvad kokku päris palju ning viie krooniseid ma ilmselt ümber ei vaheta, neile on juba tekkinud sentimentaalne väärtus.


Pea sees mängid läbi kõik avangud, arengud, patiseisud
tõenäosus maksimaalne aga ikka jääb miski detail peittu.




Hea laul, hea video. Kuigi tegelikult ma ei taha muusikat praegu üldse kuulata. Varem kasutasin muusikat, et põgeneda. Nüüd põgenen ise tema eest.


Tegelikult ma tahtsin Sind isegi eilse eest tänada. Ma ei ole kurb. Ma vist isegi olen rõõmus, või on asi lihtsalt selles meeletus koguses tees, mille ma täna olen endale sisse tõmmanud. Aga minu olukorra tegid Sa igaljuhul lihtsamaks. Sa lihtsalt suudsid ideaalse päeva valida. Tänan =)



Ja ma polegi jõudnud veel kena suve siin soovida. Ehk siis päikselt kolme kuud, varsti te imestate, kuidas need nii kiiresti möödusid!.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis