Wednesday, June 30, 2010

Ma mäletan veel, millised me olime varem.

Täna oli suurepärane hommik. Tegin silmad lahti, päike paistis tuppa ja kedagi ei olnud kodus. Vanemad on mingitel põhjustel Saaremaal ja vend on kadunud Pärnu. Ainukesed, kes mind häirida saavad on need kes elavad saunas ja vahepeal käivad toas tšillimas. Igastahes oli nii kena hommik, et ma otsustasin endale teed teha.

Riivisin muskaatpähklid ära, keetsin vee ära ja valasin tassi. Seda tehes tuli meelde, et ma olin enne kohvi sisse tõmmanud ja muskaatpähkel ning kohvi on sarnaste effektidega ainete rühmast ja seal on ka näiteks alkohol. Ja muidugi oli mul plaanis täna juua ainult Mad Croc energiajooki ja pilsnereid, sest mul midagi muud kodus peale vee pole. Aga kuna ma ei taha hakata riskima kõige halvema kuni kahe päevase tuumapohmelliga, siis ma vist piirdungi ainult täna veega.
Varsti sai tee soojaks ja ma mõtlesin, et olen kaval ja lisan muskaadile hulka mingit kangema maitsega teed, et muskaadi maitset ei oleks nii palju tunda.

   Algus - Kell saab kohe 15.00 ja vaikselt lürbin seda teed sisse. Maitse ei olegi nii hull kui arvasin ja seni on kõik hästi.
   1 tund -  Normaalne olla. Väike sakk on sees, aga see võib olla ka päikese pärast. Suu juba kuivab ning muskaadi maitse on ikka suus. Isegi näts ei võta maitset ära.
   2-4 tund - Sama, mis ennegi. Kurk on kuiv ja korra tuli isegi mõtte, et peaks veel ühe muskaadi tee sisse tõmbama. Aga ma olen vist liiga palju kuulnud jutte muskaadi üledoosi kohta ja ma parem ei hakka täna proovima.
   5-7 tund - Kurk on kohutavalt kuiv ja õudne janu on. Ostsin pudelivee, tõmbasin kinni ära, aga see ei aidanud eriti. Otsest kaifi ega mõnutunnet ei olnudki, tunda oli ainult väikest nõrkust ja tuimust. Muskaadi kogus oli ilmselt liiga väike, järgmine kord proovin 4-5 grammiga.
   10 tund - Kell on juba natukene üle kahe ja mõnes-mõttes on kahju, et seekord välja ei tulnud. Istun praegu arvuti taga ja ainuke joodav asi siin majas ongi minu pilku. Eks ma siis naudi seda.
   19 tund - Tõusin just ülesse, suu kuivab kohutavalt, öösel pidin päris palju vett jooma. Isegi kohv tundus praegu nii kuivana.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis