Monday, June 28, 2010

Mõtted nii võimsad, et isegi tsunami tundub nende kõrval virvendus tasane.

Should I start this post with a question?
Should I start with a quote?
Should I just post what's on my mind?


Üks asi, mis mind juba mõnda aega kummitas ja mis ka matkates kindlaks sai, on see, et ma teen kõike vale jalaga. Ehk ma olen siis tegelikult vasakujalgne. Mul on vasak jalg palju tugev ja osavam kui parem, seda näeb kasvõi ühe jala peal hüpates. Aga kui ma kaugust ja kõrgust hüppan, siis ma tõukan alati hoopis parema jalaga, sest vasakul jalal pole mul absoluutselt tehnikat. Peaks hakkama vasaku jalaga neid tehnikaid õppima, aga kahjuks pole selleks aega ega võimalust. Ja ilmselt ma jäängi parema jalaga tõukama. Pole ime siis, et mu kaugushüppe rekord oli 8. klassis.  Aga kui ma juba trennidest üldiselt räägin, siis ma räägin jõuka teemal natukene edasi. Nimelt mulle ei meeldi see "ossi" silt, mis külge kleebitakse kohe kui sa jõukas käid. Nagu arvatakse, et seal ainult surutaksegi rinnalt ja treenitakse biitsepsit. Ja muidugi tuldakse esimese asjana kohe küsima palju keegi rinnalt surub. Nagu seal muud ei tehtaks...

Ja peale oppi, kui mu jalg uuesti korda saab ja ma normaalselt saan hakata asju tegema, siis ma mõtlesin, et ma hakkan rohkem jooksma ja shufflema. Aga muidugi seda saab teha alles kuu aega pärast operatsiooni. Tegelikult tahaks hästi paljude asjadega tegeleda see suvi. Aga kõike ilmselt ei jõua ja ega ei viitsi ka.

Siiamaani on suvi ja ka kevade lõpp olnud täpselt samasugune nagu eelminegi. Ja praegused plaanid on ka sarnased eelmise aasta omadele. Ehk siis suvi tuleb jälle omapärane ja arendav ning sügiseks on kõik jälle absoluutselt teistsugune ning muutunud.


0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis