Thursday, February 10, 2011

Bad day.

Iga päev ei saagi olla parim päev,
oota natukene, varsti kõik on taas kergem.
Usu mind, juba homme näed,
et taevas on selgem ja elu on helgem.


See on elu, siin seda juhtub,
et aeg-ajalt on päevi, kus kõik luhtub.
Magasin öösel vist valel küljel,
selline tunne on siiani küll veel.
Unustasin panna endale äratuskella,
tõusin alles lõunal vale jalaga üles,
üritasin puhtalt kohviga kustutada enda nälja,
kuid peagi see juba kõrvetab mul süles.
Kähku selga uued riided,
sest ma ei saa aru, miks olen siin veel.
Kool algas juba neli tundi tagasi,
aga siiani alles veel magasin.
Kõht siiani tühi, tahaks midagi süüa,
aga olen kaotanud enda rahakoti,
ilmselgelt lasi keegi selle rotti,
üritan vaid aega lüüa.

Maja ees, proovin autod käivitada.
Kuid bensiin on juba ammu ilmselt otsas,
mis sa sellise asja peale ikka kostad?
Eks sa ürita, end mitte lasta häirida.
Eks ma lähen siis kooli jala,
läbi tuisu, vihma ja jää.
Täpselt nagu sibliv kala,
peasi, et auto alla ei jää.
Jõudsin kooli, jäin viis tundi hiljaks,
tundi jõudes olen neil kui pinnuks silmas.
Õpetajad ei taha mind siia nii halvas tujus,
Arvavad, et see on nakkav, olen teistele eeskujuks.
Matemaatikas pole mitte kellelgi tuju hea,
sest mida sa siin ikka teed, kui sul ei võta pea?
Ära ka ei saa minna, sest vaja on haridust,
keegi ei taha kanda hiljem elus seda karistust.
Pluss, kui sul pole piisavalt raha,
siis on kõikjal olla paha.
Kui sul pole piisavalt kuulsust,
siis ära oota kelleltki suudlust.
Sest nende silmis sa pole seda kõike väärt,
ära isegi mõtle tõsta enda häält.
Nende egod on sinust kõrgemal kui mäed.

Rahakott siiani kadunud,
sööklas süüa ei saa,
kuigi olid viisakalt palunud.
Kui hommikul isegi oli veel silmades väikene sära,
siis nüüdseks on kõik see tuhmunud ära.


Iga päev ei saagi olla parim päev,
oota natukene, varsti kõik on taas kergem.
Usu mind, juba homme näed,
et taevas on selgem ja elu on helgem.

Väsinud, peas ainult negatiivset mõtted,
kas siin on kellegi süüd?
Õnneks koolipäev peagi lõppeb,
saab koju minna nüüd.
Jälle jala läbi vihma, sest autot ju ei ole.
No, see on küll nüüd tore!

Hambad ristis terve päev möödub,
koju jõudes tunned end löödult.
Heidad voodi, end teki alla peidad,
sest tead, et unes vastumürki leiad.
Uni parandab kõik vead,
tõustes näed ainult head.



///Ilmselgelt on mul praegu liiga palju vaba aega ja liigagi igav. Ning ilmselgelt on ka palavik oma töö teinud.



Let's join a street gang! Is NASA recruiting?

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis