Thursday, February 3, 2011

Tipp-topp, Hip-hop

Matemaatikaolümpiaad - 1.koht
Keemiaolümpiaad - 1.koht
Füüsikaolümpiaad - 1. koht

Täitsa rahul tulemustega =)  Eriti füüsikaga, kuna sinna läksin ma otse Rootsi laeva pealt tulles. 2 ööd magamata, peavaluga ja jõudsin sinna 2 tundi hiljem kui teised ning kui sinna jõudsin, siis mulle öeldi, et me otsustasime, et lubame see aasta valemivihikut kasutada. Idiootsus minu arust, Rapla maakonnas oli ilmselt lihtsalt nii madalad tulemused iga aasta, et nad otsustasid tulemusi parandada. Ma muidugi ei näinud sellest vihikust mingit kasu ja tegingi ilma selleta. 3 tunniga sain õnneks napilt tehtud ja sama kiiresti kui kohale jõudsin, sama kiirelt ka kadusin. Rääkige nüüd, et Raplamaal on kõrge reaalainete tase. Kui minusugune lambi-oss suudab midagi sellist teha, eriti füüsikas pohmakaga, siis on midagi imeliku. Sain enda füüsika tulemuse ka teada - 16 punkti; teisel kohal oli 6,5 punkti, niiet konkurentsi eriti ei ole =D
See aasta ma võiksin selle eest vähemalt diplomi või midagigi saada... mitte nagu eelmine aasta. Ja direktor hakkas mind muidugi kohe Santaga võrdlema. Rääkis, et tema ei suutnud kõiki reaalaineid ära võita. Haha, ebareaalne võrdlus, selliseid inimesi ei saa omavahel võrrelda. Santa on Santa ja mina on mina.


Kuutõbised, tõbised.
Kuud õgime, õgime.
Pimedus kannab vaikust
ja taeva silmad on suletud.
Vaikus kannab neid,
kelle hinged on unetud.
Öö kannab noote,
neile anname suud
ning laulame loitse,
millega kanname kuud.



It's in love with Hendrik Sal-Saller


2 kommentaar(i):

  1. Väga muljetavaldav, kõik esimesed kohad ! Ma loodan, et sa jõuad veel väga kaugele :)

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis