Saturday, February 12, 2011

HARDCORE GAMING

Soovitavalt siiski 720p ja fullscreen.

Oh sh*t! I have a bag of milkyways!

1 kommentaar(i):

  1. Kusjuures, see esimene, "Amnesia", pidigi üks maailma kõige hirmsamaid mänge olema hetkel.

    Ja kuna kommentaare loeb ehk vähem inimesi, siis ma julgen siia rääkida, et kunagi ma mängisin neid hirmsaid mänge umbes sama moodi =D
    Ainult ,et ilma karjumiseta, seda ma endale lubada ei saanud. Alati kui mingi hirmus koht tuli, siis kohe pausi peale ja süda räigelt peksis. Mõnikord panin siis alati laksus kohe alt+f4 ja mängust välja. Mingi poole tunni pärast kui olin maha rahunenud otsustasin uuesti proovida. Üks mäng oli isegi selline, kus ma ei suutnud isegi algusest edasi minna, alati panin ühe sama koha pealt alt+f4 ja lõpuks uninstallisin selle ära, lihtsalt kuna ma ei suutnud seda mängida =D

    Niiet sellel vennal on vähemalt julgust edasi mängida =D
    kuigi ta on palju vanem ka, kui mina siis olin...

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis