Sunday, February 20, 2011

veni,vidi,vici




Käisin täna hommikul TLÜ's lingvistikaolümpiaadil, mitte, et ma eriti keeli oskaks, vaid tahtsin lihtsalt näha, palju ma enda loogikaga keeli tõlkida jms. suudan. Lõpuks aga jäin sellesse seisu, et ülesandest, millest ma kõige rohkem punkte looda saatsin, ei saanud ma mitte ühtegi. Aga millest ma midagi loota ei saanud, saan ilmselt palju. Ning mõned keeled on päris toredad, kirjutad terve lause ühte sõnasse kokku jms. Aga nojah, ma räägin lähemalt ehk siis kui lahendused või tulemused üles tulevad.

"Mul oli keldris 18 pudelit viskit ja naine käskis mul viimse kui ühe kraanikaussi tühjaks valada, või muidu... Ma ütlesin, et kohe hakkan valama... Keerasin esimesel pudelil korgi pealt ja valasin viski kraanikaussi, välja arvatud ühe klaasi jagu, mille ära jõin... Siis keerasin teiselt pudelilt korgi ja tegin sama, välja arvatud üks klaasitäis, mille ära jõin... Seejärel keerasin korgi kolmandalt pudelilt ja valasin viski kraanikaussi, mille ära jõin... Ma tõmbasin neljanda pudeli korgi kraanikausi alla ja valasin pudeli klaasi, mille ära jõin... Siis tõmbasin pudeli järgmiselt korgilt ja jõin sealt ühe kraanikausi ning ülejäänu valasin alla klaasi... Seejärel tõmbasin kraanikausi järgmisest klaasist ja valasin korgi pudelisse... Siis keerasin kraanikaussi koos klaasiga, valasin joogi pudelisse ja jõin voolamist... Kui olin kõik tühjendanud, panin maja ühe käega tasakaalu; lugesin ükshaaval üle klaasid, korgid, pudelid ja kraanikausid ja sain kokku 29. Aga kuna siis astusid läbi majad, lugesin ma kõik uuesti üle ja sain lõpuks kõik majad ühte pudelisse, mille ma ära jõin..."


Ja kuna ma nii viisakas ja abivalmis olen, siis ma hakkan vastama kõigile probleemidele, millele vastuse saamiseks on inimesed paar viimased nädalal end minu lehele googeldanud. Kas pole mitte heasüdamlik?



pikka aega palavik - Jää koju ja ravi ennast. Kui palavik ära ei kao, konsulteeri arstiga.
Solarise toidupood - Ma olen elu jooksul Solarises ainult 2 korda käinud, aga toidupood peaks asuma kõige alumisel korusel.
Mida süüa kui kõht on lahti ja oksendad - Alusta ravimitest. 
tuleb hakata prille kandma - Kui tuleb, siis tuleb
mitte- newtoni vedelik - See on siuke vedelik, mis muidu on vedelik nagu vedelik ikka, aga kui sellele jõudu rakendada, siis muutub see justkui tahkeks. 
ooseks - Kuna sa oled pärit Türgist, siis tea, et mul pole õrna aimugi, mida see tähendab.
skisofreenia hääled - Las nad olla. Kui normaalset elu segama hakkavad konsulteeri asjatundjatega.
kreatiini tund aega enne trenni. - Võid ka natuke hiljem võtta, vahet pole
archimedese juuksed - Siuksed heledamad ja lokkis olid nagu vanakreeklastel ikka.
mis asi on antonüüm? - Vastandsõna
poiss mida sa tahad - Oii.. sa ei kujuta ettegi, väga palju tahan.
tsunami on ka selle kõrval - Ma soovitan selle tsunami kõrvalt ära võtta, muidu läheb veel lendu.
cant get no sleep - Unetabletid lahendavad kõik sinu probleemid.
mis on minu värv - Türkiis
raplamaa füüsikaolümpiaadi 2011 tulemused - Netis vast maakondlike tulemusi üleval ei ole. Mul arvutis on need tabelina kirjas, aga ma ei viitsi praegu üles laadida, sorri.
garnier tooted - Teevad sind ilusaks.
võõrsõnaleksikon - Internetis ei ole seda, pead raamatukogust vaatama.
ak tääk - Mul pole. Proovi Balti Jaama turult otsida. Osta.ee's on ka müügil aegajalt neid.
erand kinnitab reeglit tähendab - Tähendab, et erandid selgitavad reegli tähendust ja piirjoonistavad tema kehtivuspiirkonda
sal-saller - See on see tüüp, kes laulab, ma tean küll.
psühholoogilised filmid - Ohh.. mu lemmikud filmid. Näiteks "Number 23", "Pii", "Sin City" "Antichrist". 
holger saare füüsika - Nimed on üldjuhul suurte algustähtedega, onju.
tuba pöörleb. - Ei oska aidata, käisin sama probleemiga arstide juures, ka nemad ei osanud aidata.
raamat bipolaarsusest - Pole kohanud veel sellist.
remsu - Ma ei tea, kuidas sa sellise sõnaga siia said, pole elu sees sellist sõna kirjutanud.
paned kui palju tahad - Aga palun, mina sind ei takista.
defineeri eufooria - Rõõmujoovastus / meelemürgiga tekitatud heaolutunne või siis haiguslik heaolutunne
magneesiumi tabletid - Igas apteegis peaksid olemas olema. Neid on erinevaid ja üpriski suure hinnavahega, magneesiumi sisaldus on üldjuhul üpriski sarnane, aga osad imenduvad paremini kui teised.
astraalrännakud - Otsi mingi korralik raamat selle kohta. Natuke aega harjuta ja varsti ehk suudad neid kontrollida.
valus kõndida - Mine arsti juurde kontrollima. Tõsiselt.
mis teeb inimese ilusaks?  - Vaataja silmis vallanduv keemia. 
kraadiklaasi ots kadunud - Minu käes pole, vaata enda laua alla.
miks mulle meeldib matemaatika
- Ehk on sul mingi fetiš numbrite vastu.
mida tähendab eisik - Inimene, kes ei meeldi riigile ja seetõttu üritakse tema nime ning tegevust olematuks muuta.
mis on reekviem? - Leinamissa, muusika žanr
kui istud tunnis - Ikka parem kui püsti seista.
metallist puzzle - Igas korralikumas kaubamajas peaks neid olema. Hinnad erinevad, aga tavaliselt jäävad kuhugile 12.- kanti.
development colours of blood
- Tere, jõudsid kohale.
kuningas on surnud elagu kuningas - Juhhei!
rõhumis tunne - See on tingitud närvidest. Kui rõhumine läheb tõsisemaks, siis soovitan hingamisharjutusi teha.
geniaalsed laused  - "Save the planet - kill yourself."
sotsiopaat - See, kes ei tunnista mingeid kirjutamata või kirjutatud reegleid ja tal puudub ka südametunnistus. 
tervis epilepsia
Üks kõrvaklapp tumm. - Juhtme viga on
Astraalrännak algajate raamat - Ei oska aidata, pole uurinud. 
pane end lehte - Siin sa küll seda teha ei saa... Kui just siis ainult sümboolse summa eest
kõik oleks hea kui - Kui sa miljardnär oleksid.
elavhõbeda koristamine - Ära kätega mingil juhul korista, usu mind ma olen proovinud. Ja ära sisse ka seda hinga!

Nii.. ma enam ei jaksa. Kui kellegil on veel probleeme, eks siis googeldage edasi.

///oih, avastasin, et täna ja eile on ka googeldatud, eks ma lahenda need mured ka ära:

deja vu hetk - Selline mõnus ja naljakas hetk. Kahju, et see kauem ei kesta.
ei maga enam üldse skisofreenia - Mine psühhiaatri juurde, tõsiselt, ise on ennast sellest raske puhtaks ravida.
crush through - Crush through the wall.
Ma olen vaid üks hääl (hääletoru ja huuled) - Ma olen vaid see hääl, mida sa praegu kuuled; ma olen vaid üks hääl, mis hajub laiali tuules.


They're the lucky ones!

5 kommentaar(i):

  1. kui kõrvaklapi tummaks jäämise puhul pole tegu juhtme vigastusega, saab head kõrvaklapid reeglina ostutšeki alusel poes, kust need ostetud, tasuta ümber vahetada. Kõige levinum on aga tõesti juhtme viga, mis on tekitatud kasutaja poolt ja neid klappe tasuta vahetada ei saa.

    ReplyDelete
  2. ja tõesti kõik need küsimused on tulnud paari nädalaga? :D mul oleks vastatavaid küsimusi alla 10 :P

    ReplyDelete
  3. Mhm, paari nädalaga, täna on tulnud näiteks 2 tükki:
    "ja ma mäletan veel, kes me olime varem"
    Ning keegi on veel ühte pildi googeldanud, mul ei näita, mis nad pildiotsingusse kirjutasid.

    ReplyDelete
  4. Google on mulle lihtsalt miskipärast kõrge hinde andnud. Topid sisse google'isse lampi sõnu nagu "geniaalsed laused", "pane end lehte", "sotsiopaat" või "tuleb hakata prille kandma", siis on mu blogi kohe üleval kõige esimene või siis vähemalt esimesel lehelgi. Ma ei tea, miks see alati nii kõrgel on.

    ReplyDelete
  5. ma tahaks teada, kuidas blogi üldse google'st maha saaks võtta :d

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis