Saturday, July 9, 2011

I'm not shit, I'm champagne.

Käisin täna vara-vara hommikul, kella 9. paiku Mustamäel. Sinna oli just eile öösel saabunud Prantsusmaalt üks auto ja nüüdsest seisab see auto minu maja kõrval parklas. Tegu on 2002. Ford Focus luukpäraga. Väga hästi hoitud, 135200km läbinud ja ei ole tagasikeritud. Ainult 1 omanik olnud ja see oli ka mingi 70+ aastane prantsuse päss. Kütust võttis maanteel 4,2l/100km ehk vähem kui minu roller. 85kW ja 1.8 turbodiisel ning kuna ta on nii kerge, siis kiirendus on väga jõhker diisli kohta. Mõlemad pidur ja gaas on ülitundlikud, aga siduripedaal ning rool on lihtsalt nii mõnusad. Kuna täna oli ARK kinni, siis hetkel on veel prantsuse numbrimärk: 911. Kõik on seni täiesti hästi. Kui müüja sõidutas meid sellega, siis ta pööras parklast välja ja juba avastas: "oih, juba 80 sees." Ma ise pole veel maanteele sellega jõudnud ja ei taha ka eriti riskida. Kui ma ilma juhilubadeta sellega sõidaks ja vahele jääks, siis miinimum on see, et ma ei saa kaks aastat juhilubae. Aga kui hästi läheb, siis saan 10 päeva pärast juba juhiload. Vähemalt on midagi, mis innustaks eksamil olemas.






Vahepeal kodus tööd tehes tundub nagu see oleks täielik Andrese ja Pearu töö. Ma mingi hetk arvasin, et see kulmineerus sellega, kui me täiesti lampi võtsime maja eest mingi osa teest üles. Lihtsalt, lampi. Ja nüüd kasvab seal tavaline muru. 
Aga eile võttis asi jälle huvitava pöörde, kui järsku tuli otsus juba paar aastat maja kõrval kasvav mägimänd maha lõigata ja teist tüüpi mägimänd sinna asemel istutada. See maha lõikamine paljastas paar plekki seina pealt, mida mänd muidu varjas ja selle peale tuli lause: "tuleb vist maja üle värvida". Kuna uus mänd on madalam muidu.. Mul tekib siin vahepeal päris tihti selline tunne, et wtf, miks me nii suvalisi töid teeme, ega siin normaalsetest töödest puudust ju ei ole.


Stare into my eyes and see the hell that burns inside my mind


Ma olen siiski salakaval inimene. Laima korraldas koos Guttaga jälle facebookis mingi mängu, mille nädala top 5 saab korvitäie maiustusi. Mul on eelmisest võidust siiamaani paar-kaks pakki küpsiseid järgi. Seekord ma ennast ei tahtnud sinna top'i panna, nii et panin enda asemel hoopis enda ema konto sinna.. Ja ehk panen kedagi veel sinna. Ma ei saa ju tasuta mahladele ja küpsistele ei öelda? =P



0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis