Tuesday, July 5, 2011

You said you're going crazy, I'm happy you want to be just like me.


Ma olen viimasel ajal pannud endale iga hommikul äratuse kuhugile ~10.00 kanti. Ilma selleta ma vist magaks iga päev kella üheni välja, aga ma avastasin, et mida varem ma ärkan. Seda rohkem on mul aega tegeleda, päris hea mõte, eks.


Kuna mul on 18. juunil ARKi eksam, siis ma olen vaikselt juba autot otsima hakanud. Ja ühel hetkel tundus juba nagu ma oleks täiesti ideaalse auto leidnud:

Renault Laguna, 1.9 Turbo diisel, 2001. aasta oma.





Renault Laguna II Dynamique 1.9 DCi 88kW

6. käiguline, keskmiselt 5,5l/100km kohta, kliimaautomaatik, toonitud klaasid, isetumenevad peeglid, kaasa talverehvid, ilukilbid, valu veljed ja mida kõike veel. Ning ainult 2700€ eest. Ma ei osanudki midagi paremat oodata.
Aga siis sai ühendust võetud tuttava automehaanikuga, kes jagab neid asju vähe paremini kui mina ja ta ütles, et mingil juhul ei tasu seda osta. See laguneb eesti teedel hetkega ära ja sa pead seda 2 korda aastas parandamas käima. Päris kahju oli.
Aga samas väga hullu pole. Homme tõusen kell 9.00 juba üles, et minna Tallinna paari autot vaatama. Irooniline on see, et mul on praegu 3 väga erilist autot valiku ees ja kõik need 3 autot on samat marki, mis mul juba peres on. Ehk siis venna, ema ja isa auto margid. Muidugi üks-ühele koopiad need ei ole.. Ma midagi kindlat veel ei julge öelda, eks homme näis, aga üks neist paistab kohe väga eriliselt teistest välja. Toob lausa väikse pisara silma.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis