Wednesday, July 6, 2011

Only a thought away.

Iseenesest kirjutasin eile õhtul juba blogiposti valmis, aga umbes kahe paiku kadus internet ära ja sinna paika see jäigi.

Sai pool päeva täna linnas autosid taga aetud. Enamik on ikka täiesti rondid, kaks tükki jäid ainult täna sõelale: Ford Focus 1.8 TDI luukpära ja ka universaal. Universaal oli muidu kõvasti vähem sõitnud, aga see on peaaegu täpselt samasugune nagu mu vennal, ainult sinisem ja ma ei tahaks eriti samasugust osta. Aga luukpära nägi see-eest palju vingem välja.
Netist vaadates meeldis mulle kõige rohkem Premacy:
Mazda Premacy Elegance 2.0 Direct Injection 66kW
Netis oli kirjas, et 160 000 läbisõit hooldusraamatuga. Aga kohale minnes hooldusraamatut ei olnud ja see nägi nii ront välja, et see on raudselt üle 350 000+ sõitnud ja ookeanipõhjas ära käinud.

Aga otsingud veel siiski jätkuvad, 3-4 päeva pärast peaks Prantsusmaalt saabuma üks teistsugune Ford, mida ma kavatsen vaatama minna =P

Kids,
if you really want to piss of your parents,
buy real-estate in an imaginary place

Täna tulid kaks potentsiaalset ostjat Tallinnast rongiga mu rollerit vaatama (kes veel ei tea ja keda huvitab, siis mu roller on müügiks: LINK). Ehk siis ostja võttis lihtsalt sõbra kaasa. Ja see ostja oli nii kohutav rollupede, et terve see aeg ta lihtsalt vingus ja vingus ja vingus. Alates sellest, kuidas esigondlitel pole kinnitusi ja on paar kriimu, nii et ta peab terve uue esigondli selle pärast ostma ja kui kalliks see talle läheb, lõpetades sellega, kuidas silindril on mingi iks ainega tihend, millest ma isegi aru ei saanud. Vingus siis mingi tund aega kuni lõpuks tuli rong ja siis selle peale ta ka jooksis. Mingi hetk oleks tahtnud lihtsalt tema peale karjuda. Aga ta sõber oli täiesti normaalne, temaga sai isegi normaalselt juttu aetud.


Ning juhuse tahtel sain endale hiljuti ühe vähe toreda koolikoti ka, mille sees asjadel vähemalt külm ei hakka:

Pole just minu maitse ja stiil, aga kärab küll.


3 kommentaar(i):

  1. Ma alguses vaatasin, et see su kott on surnud siil, aga siis ma vaatasin uuesti ja ta meenutas mulle surnud rotti. :D:D

    ReplyDelete
  2. Ma ei tea ikka veel, mis loom see on.
    See tugevam nahk on igastahes piisoni oma.
    Aga äkki see muu on.. jänes?

    ReplyDelete
  3. Eih, ta näeb nagu rott välja- sa pildistasid seda kotti vale nurga alt. :D

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis