Sunday, December 25, 2011

In the emperor's name





Ja ongi jõulud möödas. Ma tegelikult terve päeva mõtlesin selle üle, mida me tegelikult tähistame. Paljud ütlevad, et see on Jeesuse sünnipäev. Aga nii palju, kui ma olen aru saanud, siis Rooma kirik on ise ka väitnud, et nad kuna keegi ei oska täpset kuupäeva öelda, siis nad valisid selle, kuna sel kuupäeval peeti paganlike pühi ja nad tahtsid uued pühad nende asemele panna. Kuigi mõnel pool peetakse ikka jõule 6. või 18. Jaanuaril. Ning siis ma mõtlesin, et äkki me tähistame lihtsalt talvist pööripäeva. Aga samas.. see oli ju 3 päeva tagasi. Ning siis taipasin, et ma olen lihtsalt see coca-cola generatsioon. Kui coca-cola reklaamid jõuavad telekasse, siis tuleb see perioodi, kus me hakkame asju kinkima ja end täis sööma kuni uue aastani.

Õhtu algas sugulaste seltsis, mil me laua taga istusime ja kõik end täis mugisid. Ainuke teema terve istumise ajal oligi vist toit. Ja siis, nagu vist traditsiooniks on kujunenud topiti mulle päkapikumüts pähe ja mina pidin jõuluvana mängima. Kinke oli päris palju, kuigi mulle isiklikult ei meelde neid eriti saada. Toitu oli hästi palju. Pere peale saime vist 5-6 täissuitsuvorsti, tosin komme ja teid, pähkleid, küpsiseid, kanasigareid ja mida kõike veel. Ja ma sain veel 2 pakki chick snacke ka! Isale kinkisin veel 700ml Carriba Goldi ning teistelt sai ta veel 700ml Viru Valge ja terve kasti Gini. Ma ei tea, mis ta sellega peale hakkab, arvestades, et ta ei joo eriti. Aga vähemalt on mõneks ajaks varud olemas =D


Pildil on minu varandus. Karvane müts, termostass (mida ma kõige rohkem jõuludeks tahtsingi, jess! =D), auto hooldus...asi,  ühekordne alkomeeter ja kastrulli, mida ma tohin alles siis kasutada, kui ma siit ära kolin :D
Ning siis veel riideid ka, üht valget pusa ma proovisin kohe selga, siis panin ajutiselt diivani peale. Aga hiljem keegi avastas, et koer oli oma poriste käppadega selle peale pikali heitnud. Võite arvata, miuke valge pusa peale seda välja näeb.
Ahjaa, ning kõige esimene kingitus, mis mulle juba pärastlõunal tehti on üks selline vinge väike võtmehoidja, mille sees on LED lamp ning häälesalvesti. Ehk ma saan sinna sisse rääkida ja siis pärast seda kuulata. Kuigi ma ei usu, et ma seda veel niipea kasutan, kuna sinna sisse on salvestatud õnnesoov ja siis ma saan aegajalt seda ise kuulata =D



Ja nüüd on kommertslik osa kuni uusaastani läbi. Kui täna nähti päev otsa vaeva, siis õhtuks on kõik kohad asju täis ja sama sassis kui hommikulgi. Nagu ikka on ka toitu ületoodetud ja kuna seda kingiti veel juurdegi, siis võib rahus paar päeva selle peal elada. Head viimast aasta-nädalat!


0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis