Saturday, December 3, 2011

Deadbeat Boyfriend

Võib-olla kõik mehed ongi sitapead.


Eile oli päris huvitav seik. Ruusmann tuli mulle trepi peal vastu ja hakkas mingist füüsikat värgist rääkima. Ma ei ajanud alguses juhet kokku, vastasin midagi ebamäärast ja siis ta ütles mulle, et täna pidi ju võistlus olema. Aa jaa! Ma unustasin juba ära. Küsisin talt kuna ja kus, ta ütles, et praegu (3 tunni ajal) peaks hakkama aga tal pole õrna aimugi kus. Jama, mulle pole ka keegi midagi rääkinud. Helistasin füüsika õpetajale, ta ütles, et Vello pidi meile tulema rääkima. Otsisime siis ise Vello üles, rääkisime temaga, ootasime natukene, mil ta asja uuris, siis ta toppis meid tühja klassi ruumi ja jättis meid sinna kahekesi ülesandeid lahendama. Ootamatu pööre koolipäevale =D
Muidugi mulle meeldib neid füüsika ülesandeid lahendada. Pärast lahtist võistlust oli ka tükk aega nägu naerul. Isegi kui ei läinud päris nii nagu tahtsin, aga mingi kaifi ma saan sealt kätte. Muidugi kooliülesanded on enamasti palju igavamad ja kuivemad ning ei paku mulle üldiselt mingit mõnu. Aga uus õpetaja on hakanud seda asja muutma, päris palju on kontrolltöödes uut ja põnev ning tavaliselt ei ole mul õrna aimugi, mis töösse võib tulla. Põnevam on, aga vaevalt, et see eksamile kasuks tuleb.
Ja ma käin esmaspäeva hommikuti füüsika järelaitamises ehk siis kell 7.45 olen juba kohal. Päris psühho värk =D
Ja neljapäeval kaheksanda tunni ajal ka. See peaks muidu olema kunstiajalugu, aga kuna see mulle eriti ei istu, siis mõtlesin, et käin seal ainult siis, kui seal kontrolltööd on. Pole juba üle kuu aja seal käinud, aga miskipärast ei ole mul ühtegi puudumist. Ma ei tea, kas see üldse vahepeal toimunud on.


Ning uurimistööd olen hakanud päris intensiivselt tegema. Just siis, kui ma arvasin, et see on enamvähem valmis, siis kargas mulle terve suur hunnik vigu näkku ja üks koolipäev tulin koju ja tegutsesin sellega 5 tundi järjest. Täna sai kõik parandatud (loodetavasti) ning uurimistöö (34 lehte kärbete tõttu) on välja prinditud, ära köidetud ning asub minu laua peal. Nüüd tuleb ainult kõnet hakata looma

Ning muidu on kõik hästi. Ainult teatud asjad muutuvad ajapikku teistsugusemaks. Ma tunnen end teistmoodi. Rohkem vabana - tulgu, mis tulgu. Nondum omnium diverum sol occidit.[Mitte kõikide päevade päike ei ole loojunud] ning ma vaikselt arendan enda ladina keelt. Pigem üldhariduse, kui kirjandi eesmärgil =)

Ja mõned haikud, mis kuidagi üle-eelmisest postist välja hiilisid. Don't ask me how:


Öösel rannas koos
pidi olema romants
midagi ei näe


********************


Langenud lehed
surnud puud tõusnud linnad
kõikjal inimtöö


********************


Taskulambi all
kitsenevad pupillid
kohtuvad huuled



********************


Hingan taevavett
uputan silmavette
rõske ja jahe


********************


Teemantsädelus
pimestab talvisel jõel
veel tuiskab juurde




2 kommentaar(i):

  1. Ruusmann* ja saaks ma ka samasugust kaifi nende ülesannete lahendamisest... ma lihtsalt oskan. (või noh antud võistlusel ei osanud:D)

    ReplyDelete
  2. Sorri, see puuduv n oli lihtsalt hooletusviga =D

    Ja vähemalt sa oskad neid. Teeb elu palju lihtsamaks =)

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis