Tuesday, December 13, 2011

Less than three

See video on pärit minu lapsepõlvest, mil ma alles 14 aastane olin. 
Ahh, good old times.



Heipa! Mõtlesin vahepeal midagi produktiivsemat ka kirjutada, aga see-eest võib see natukene kuivem olla, mine tea.

Täna on üpriski tegus päev. Homme toimub 2 tööd, pean kirjandi homme ära andma, matemaatika koduse kontrolltöö ära tegema, kaitsekõne parandama ning seda harjutama.

Kell on praegu 22:14 ning ma lõpetasin just enda kirjandi kirjutamise. Teema oli väga mõnus, kõlas umbes selliselt "Arutle inimese otsingute ja elu mõtte üle." Väga lai teema, millest võiks raamatuid kirjutada, aga ma võtsin ainult selle ühe peale ja sain kirjandi pealkirjaga "Elu mõte kui väärtushinnangute järgimine" ja surusin selle nii kokku kui võimalik ning sain kokku täpselt 400 sõna! Mis on väga hea saavutus, arvestades tavalise 600-750 sõnaga, mis mul harjumuseks on. Ning esimest korda ma suutsin maailmakirjanduse teose (antud juhul "Fausti") kirjandisse sisse tuua. Tundub, et oskus nagu vaikselt areneb, aga natukene kardan ikka, sest lõpukirjand on ainuke eksam, mida ma otseselt õppida ei saa. Õnneks tuleb ka küsimuste vastamine sisse, see tuleb mul hästi välja =)


Ülehomme on uurimistööde kaitsmine, mille tõttu on mul tükk-tükk tööd. Täna koolis proovisin enamvähem kui pikk mu kõne praeguses seisus on ning selgus, et kui ma rahulikult räägiks, siis tuleks kokku umbes 16 minutit (10 on maksimaalne piir!). Mis tähendab, et ma pean täna päris tubli kärpimise tööd tegema. Üldse võtab see kaitsekõne ning esitlus päris palju mu ajast ära. Ja selle aja võtan ma trenni ajast, ehk siis täna ning homme veel mul aega trenni minna ei ole, mis on mõnes mõttes isegi hea, sest eelmisel nädalal läks trenn natukene käest ära ja enne esitlusega tegelema hakkamist oli puhkepäevi ilmselgelt liiga vähe.

Inglise keeles vaatasime üpriski mõnusat filmi "Hogfather", mis ei olnud küll super film, aga ei saa öelda, et ta ka halb oleks olnud. See oli selline sürrealismi-postmodernismi segu, ehk siis palju fantaasiat ning mõttemaailmade avamist ja samas ka hulga sümboleid. Ning kuna see on raamatu põhjal loodud, siis alguses laius terve filmi kohal suur küsimärk, aga filmi lõpu poole hajus seegi ja film tundus palju-palju loogilisem. Tänapäeval pole palju filme, mis eeldavad kaasamõtlemist.

See nädal on meil 7 ühiskonna tundi. Ootan juba, mil neljapäev läbi saab, siis saab kuni kevadeni rahulikumalt võtta.


0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis