Friday, April 2, 2010

Iroonia-Aroonia

Irooniline on see, kui mu põlvkeder saab viga ning ma ei saa õppeaasta lõpuni joosta ega kehkas käia. Ning nende paari kuu jooksul jäävad mõlemad jalad nii nõrgaks, et teine jalg saab selle nõrkuse tõttu ka viga ja hakkab veel rohkem valutama, kui esimese jala põlv. Ja siis on selliseid seisud, et kõndides valutab mõnikord üks jalg, mõnikord teine, mõnikord lausa mõlemad. Vahepeal longin ühe jalaga, vahepeal longib teine jalg ning vahepeal ei longi kumbki. Ning sõltuvalt ajast on mu mõlemad jalad valusad, või siis pole kumbki.. Praegu istudes valutab näiteks see teine, mis nõrkuse tõttu valutab. Lihtsalt eriskummaline on mõelda, et kui ühel jalal hakkab põlv valutama, siis tänu sellele võib hakata ka teine jalg palju rohkem valutama. Proovisin kodus ka mingit erilisemat sidet põlve ümber panna, kuid seda ma kandma ei hakka, saan ilma hakkama. See oli selline toega side, mis on põhimõtteliselt samasugune nagu kipski. See hoiaks jalga koguaeg pulksirge ning ma käiksin nagu puujalg siis või laseksin karguga ringi. Õnneks praeguse seisuga ma seda kandma ei pea..

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis