Tuesday, April 27, 2010

Seventeen years on my way to hell...

..ehk siis sünnipäev.

Vahetasin blogi kujunduse lõpuks ära. Ma olen nende suhtes kohutavalt valiv, vaatan circa. 1500 kujundust läbi ja siis lõpuks viskab kopa ette ja ma võtan sellise, mis on enam-vähem normaalne. Tossudega on mul tavaliselt sama moodi, aga siis ma ei saa 1500 tükki neid läbi vaadata.

Lugesin üks öö igavusest (kuigi oleks võinud magama minna, aga ma olin liiga unine, et sellise asja peale tulla.) enda "Tee seda." postituse läbi ning unise peaga tundus see õudsalt kuiv. Viga oli lihtsalt selles, et kui ma neid tavaliselt loen või kirjutan, siis need ei ole minu jaoks sugugi tavalised tekstid. Need on rohkem sellised.. ee... vabavärsi sugused asjad või tegelt rohkem laulusõnad. Ehk siis nagu kui ma kirjutan, siis kogu aeg mängib mul peas selline muusika või rütm, et kuidas mingi asi riimub või kokku sobib.. See on täpselt sama moodi siis, kui kodus pean kirjandit kirjutama, siis peab ka alati mingigi muusika taga mängima.


See on lõpp - ja see on ka selle algus.
See on tervik - ja see on ka selle osa.
See on nahk - ja see on ka selle süda.
See on pikk - ja see on ka selle lühim.
See on tulem - ja see on ka selle katse.
See on armastus - ja see on ka selle hukatus.
See on nägemine - ja see on ka selle kuulmine.
See on kingitus - ja selles peitub ka trikk.


Peaks tegelikult midagi sünnipäevast ka kirjutama. Ehk siis seitseteist jah.. "17 tuul ja torm, su hinge kauaks jäävad" Ma ei tea, mulle ei meeldi see vanus. Kui öelda seitsmeteistkümne aastane, siis tuleb alati miskipärast mingi nolk silme ette. Seaduse järgi ei anna see vanus ka midagi juurde ning üldse tundub kuidagi tähenduseta. 16 tähendas midagi ning isegi seadustega tuli asju juurde, kasvõi see, et peab nüüd sõtta minema. Samuti on kuusteist selline sümboolne korraliku teismelise vanus. Ning siis 18 on kõige tähendusrikkam. Inimene saab nüüd teiste silmis täiskasvanuks ning ka seadusega tuleb hunnik asju juurde. Ma oleks heameelega veel ühe aasta 16 ning siis saaks alles 18. Aga nüüd, kuis ma ise olen 17, siis ei tahaks tegelikult väita, et see iga halb oleks. Ja ma võin öelda, et 17 aastased on MAAILMA VINGEMAD INIMESED, hahaha.. väike ego-boost.


Nähtamatu - http://web.zone.ee/darkcloud/nahtamatu.html

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis