Tuesday, January 18, 2011

Hääletu naeratustemäng

Naudin enda kohvi..

Garnier korraldes enda veebilehel võistluse. Top 5 saavad spordikoti, igasugu Garnieri tooteid ja iPod shuffle. Ülejäänud Top 10 saavad samad asjad ilma shuffleita. Punkte saab mängides ussi; kui ostad mingi nende toote saad 20000 punkti juurde ja kui kutsud sõbra saad 5000 punkti juurde. Ma ussi mängida eriti ei viitsi ja garnieri tooteid ostnud ka ei ole ja sõpru mul ka ei ole, keda kutsuda. Siis ma lihtsalt "häkkisingi" end algul topis 3. kohale. Nüüd olen ma edetabelist välja langenud 10+ kohale. Aga kuna ma neid värke tahan ikka saada, siis ma panen end topi tagasi. Aga nüüd on dilemma, et kas ma peaks end panema 5. või 10. kohale. Kui ma paneks end 5. kohale, siis on suur võimalus, et ma saan disklaffi, kuna enamus sealt on ilmselt mingi sadu sõpru kutsunud või siis hunniku tooteid ostnud. Aga kui ma paneks top 10. siis on suurem võimalus võita, kuigi seal võivad ka olla enamus midagi ostnud, kuigi see pole kindel. Aga siiski kuna mul pole selle shuffleiga midagi peale hakata, siis ma lähen vist ikka kindlama variandi peale välja ja panen end kümnendale kohale. Need garnieri tooted on iseenesest ka hinnalised asjad ju.

Närvid hakkavad vaikselt läbi minema, vähemalt nii palju kui minu puhul võimalik. Muidugi st. et midagi hullu ma ei tee ja käitun nii nagu ikka, aga endal on nõme lihtsalt olla. Sain täna idiootse asja eest eesti keeles 4. TV oli ülesanne "täida lüngad, kus vaja." Siis oli seal üks sõna, millel oli üpriski palju vabu lünki sees. Mõtlesin, et teen sellest kas "karikad" või "sarikad", kuigi sinna oleks veel palju igasugu sõnu sobitanud. Panin siiski karikad sinna kirja. Ja õpetaja kontrollis seda ülesannet ja ütles, et seal peab olema barrikaad. Nagu WTF, kust ma pean teadma, mis sõna sa tahad, et ma sinna kirjutaksin. Karikad on ka väga kena eesti keelne sõna, mis sellel viga on? Kuigi õnneks see on selline väike hinne, mis ta korjab aasta lõpuks kokku ja paneb üheks suureks koondhindeks kokku, niiet üks väike 4 ei ole väga hull, aga ikkagi. Asi on põhimõttes!


The roof is on the fire,
the floor is underwater.


Vend ütles mulle mingi õhtu, et mul on magu ees. Ta ilmselt mõtles seda naljaga, aga nojah.. Ma olen hakanud rohelist teed jooma, suhkrut ma teesse ei pane, vaid ainult mett. Viinereid, kalapulke ja komme ma vahepeal pole söönud. Pelmeene ka üritan vältida, need suht kasutud asjad. Normaalseid toite söön normaalselt, aga ebanormaalseid olen hakanud vähem sööma. Muidugi mul läheb see hoog paari päeva pärast üle, ma lihtsalt olen selle. Rääkige veel kergesti mõjutatavast inimesest.

Üle eile öösel lamasin voodis, vaatasin telekat. Tahtsin magama minna ja lülitasin teleri välja. Järsku vaatan, et mul on põrandal saunast pärit klaas, selline siiruviiruline. Mõtlesin, et kuidas see küll põrandale sai. Tavaliselt on mul tass voodi kõrval veega, aga kohe kindlasti mitte klaas. Jälgisin seda ja mõtlesin, et mina seda siia ei toonud, vaevalt, et keegi teine ka. Järelikult seda lihtsalt ei ole siin. Ja muidugi mul oli õigus. Jälgisin seda natukene aega veel ja siis see kadus ära. Probleem lahendatud.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis