Tuesday, January 4, 2011

Kas sa mäletad?

Kas sa mäletad, kui sa sündisid?
Mäletad, kui su vanemad olid õnnest pisarates?
Mäletad, kui sina olid pisarates, sest sul oli kõht tühi?
Mäletad sa seda, kui nutsid ja karjusid toidupoes, sest vanematel polnud raha sulle kommi osta?
Mäletad, kui vanemad ütlesid sulle, et sa oled juba nii suureks kasvanud?
Mäletad, kui sa algklassides enda esimesed sõbrad said?
Mäletad, kui sa algklasside õpetajalt alatasa õiendada said?
Mäletad, kui sa põhikooli jõudsid?
Mäletad, kui sa põhikooli klassi esimest korda sisenesid mõtlesid, et see on see tüdruk, kelle sa naiseks võtad?
Mäletad, kuidas su vanemad alatasa tülitsesid?
Mäletad, kuidas su isa uputas kõik need tülid viinapudelisse?
Mäletad, kuidas sul oli raske tuttavaid ja sõpru leida?
Mäletad, kuidas sa hakkasid siis raamatute keskel aega veetma?
Mäletad, kuidas sa õpetajalt aina kiita said?
Mäletad, kuidas sa tulid koju, vanemad karjusid ja sa peitsid end siis raamatutesse?
Mäletad, kui sa saidki selle tüdruku endale naiseks?
Mäletad, kui sul ei olnud õrna aimugi, mida sa peale põhikooli lõppu teha tahad?
Mäletad, kui sa muutusid enda isa sarnaseks ja hakkasid probleeme viinapudellise uputama?
Mäletad, kuidas sa tegid juhutöid, et kopikaid lauale teenida?
Mäletad, kuidas sa said endale poja?
Mäletad, kuidas sa said aasta peale seda endale tütre?
Mäletad, kuidas sa jätsid joomise peale seda maha ja lubasid tubli isa olla?
Mäletad, kuidas peale seda hakkas kõik paremaks minema?
Mäletad, kuidas räägiti, et sa oled selle küla kõige targem mees?
Mäletad, kuidas sa suutsid hakata vaesusest võõranduma?
Mäletad, kuidas sa õpetasid enda targuseid pojale ja tütrale edasi?
Mäletad, kuidas sa olid nende üle uhke?
Mäletad, kuidas sa tundsid, et sa oled tänu neile saavutanud siin elus seda, mis sul saavutada oli vaja.
Mäletad, kui sa sattusid autoavariisse?
Mäletad sa seda, kui sa surid?
Sest mina ei mäleta.
Kas sa tead, et ma käisin eelmine aasta sinu ja sinu poja haual?
Kas sa tead, et sinu tütar on veel elus ja tal läheb hästi?
Kas sa tead, et mulle öeldakse alatasa, et ma olen sinusse?
Kas sa tead, et mulle öeldakse, et mul on sinu kulmud, sinu silmad?
Kas sa tead, et mulle öeldakse, et mul on sinu lapsepõlve nägu?
Kas sa tead, et mul on isegi sinu juuksed ja need hakkavad nagu sinulgi, vaikselt lokki minema?
Kas sa tead, et mulle öeldakse, et mul on sinu teadmised ja oskused?
Kas sa tead, et mulle öeldakse, et mul on sinu mõistus ja anded?
Kas sa tead, et ma oleks sind tahtnud vähemalt ühe korra näha?
Mõnikord ma soovin, et sa oleksid veel elus.





http://coloursofblood.wordpress.com/2011/01/03/4jaanuar (Varjatud postitus)

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis