Wednesday, January 5, 2011

Crème brûlée

Täna hommikul üles ärgates, et täna teen midagi kasuliku. Esimese asjana tuli mõttesse, et täna valmistan ma Crème brûlée'd, kuna Selver võttis enda valmistoitude alt normaalse Crème brûlée ära. Savi, et ma seda pole kunagi valmistanud või ma ei tea, kuidas seda valmistada. Savi, et ma pole isegi kunagi pannkoogi tainast teinud, täna otsustasin ma valmistada ühe korraliku Crème brûlée. Otsisin netist ühe enamvähem normaalse retsepti ja hakkasin selle järgi tegema. Päris kõike materjale mul ei olnud, aga mulle meeldibki köögis kõige rohkem improviseerida. 


Alguses eraldasin munakollased munavalgest ning siis tahtsin panna rõõskakoore potti keema, aga avastasin, et seda on puudu. Siis taipasin, et pean poodi minema ja üritasin sealt osta kõik, mida mul täna vaja läheks. Alustades kohvikoorega ja lõpetades võiga.  Jõudsin koju ja jätkasin tööga. Rõõskakoor hakkas väga edukalt vahutama:




Siis segasin rõõskakoore munakollasega. Lisasin ka vanilliinisuhkrut, sest vaniljekauna mul kodus ei leidu. Ja see tainas, mis kokku sai tehtud oli ausalt öeldes räigelt hea maitsega, oleks kasvõi paljalt ära söönud.






Kuna mul kodus polnud isegi korraliku nõusid, mida saaks ahju pista, siis otsustasin, et teen brüleekreemi muffini vormidesse! Poest ma ostsin ka muffinipabereid, et brüleekreemi pärast vormist kätte saaks. Võitasin igaksjuhuks vormi ära ja valasin taigna sellesse:




Kuna mul fooliumit ka ei olnud, siis ma pidin vormi mässima toidupaberisse. Seejärel panin vormi teise kandiku sisse, veevanni. Panin teisele kandikule ka toidupaberi ümber, et vesi ära ei auraks ja panin vormi 50 minutiks praeahju: 

50 minutit möödas, võtsin praeahjust välja ja panin nad paariks tunniks jahtuma. Tavaliselt pannakse sellele kaunistuseks peale kiht karamelli. Aga kuna mul leeklampi pole ja panni peal ei viitsinud ma suhkrut praadima hakata, siis võtsin alternatiiviks šokolaadi ja muud kaunistused:







Ja sellega lõppes ka lugu, kuidas Holger valmistas enda esimese Crème brûlée. Ja ausalt öeldes tulid need täitsa head. Kuigi internetist sai lugeda, et neid on suht raske valmistada ja need väga tihti ebaõnnestuvad kuna muna jääb liiga tükki jms. aga õnneks mul tulid need siiski esimese korraga välja. Peaks mingi aeg massitoodangusse need laskma. Ja minu plaan siiski veel kehtib. Kui mul kõik muu feilib, siis kunagi hakkan ma kokkaks.


she was a sepia goddess
her demeanour was modest
her hair was wild like the darkest deepest of forests
many before me had fallen
at her feet and died
but that night we made a connection and she let me inside


Praegu üritan ka jälle füüsika teaduskooli ülesandeid teha. Öösel on tavaliselt loovus parem ja mõte jookseb ka selliste asjade peale, millest päeval mõeldagi ei suuda. Praegune ülesanne on lihtsalt öeldes selline: Kui põrkepall kukub 1 meetri kõrguselt kalpinnale, mis on 30° nurga all, siis kui kaugele pall lendab? Iseenesest peaks see suht kerge ülesanne olema, aga ma lihtsalt ei suuda seda nippi üles leida, kuidas seda arvutada. Ilmselt pole lihtsalt sellist meeleseisundit. Eelmise ülesandega olin ka tükk aega hädas. Siis pidin korra kuuri minema, et puid kaminatule jaoks tuua. Ja samal ajal kui ma neid puid seal korvi ladusin, siis tärkas lahendus järsku pähe. Äkki ma peaksin praegu ka minema puid lihtsalt tooma? Haha, jääb vist ära, kell sai just täpselt 4:00 ja homme on tööinimestel tööpäev. Reeglina öösiti töötavad ööinimesed, loometööinimesed ja röövlid.


Pärast uusaastapidu koju jõudes arvasin ma, et üks mu kõlaritest on transpordiga katki läinud. Katsetasin, siis neid igat pidi ühendades ja avastasin, et see kõlar, mis vasak poolne on, ei mängi. Järelikult on viga supakas, sest see käitub mul ka muusikasüsteemina. Võtsin siis supaka lahti ja hakkasin uurima, kas seal paistab midagi viga olevat (nagu ma oleks räige elektrik ja oskaks üldse midagi nende juhtmetega teha onju). Aga viga ei paistnud midagi olevat. Mõtlesin, et äkki peaks supaka kellegi tuttava juurde parandusse viima. Järgmine päev lükkasin ma enda kõrvaklapid arvutile taha ja avastasin, et vasak kõrvaklapi pool ei mängi ka. Arvutis olid settingud kõik korras (nii loll ma ka pole), järelikult oli viga helikaardis. Jamasin veits aega arvutiga ja sain enda esipaneeli ühenduse korda. Panin kõlarid sinna taha, et testida, kuidas need töötavad ja deem, kui puhast ja kvaliteetset heli sealt tuli. Ma olin orgasmi ja pisaratevalamise vahepeal, kuigi kahjuks kumbagi ei tulnud. Kuigi samas peaks tagapaneeli ka korda kuidagi saama, sest siis oleks vähem juhtmenussi. Mingi aeg peaks arvutikaane ära võtma ja asja uurima hakkama. Uut helikaarti ka eriti ei tahaks osta, sest kõige odavam helikaart üldse maksab kuskil 225+ EEK (midaiganes see tänapäeva rahas teeb). Niiet kui vaja, siis proovin ainult esipaneeliga üle elada. Aga head ööd nüüd teile inimesed.

That is too many words to tattoo on your penis.



0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis