Monday, January 3, 2011

I'm the number none.

1. Jaanuarist hakkas minul uus ajaarvamine. eKr ehk enne Krooni ja pKr ehk pärast Krooni.


Käisin täna Tallinnas, spaas. Läksime alguses aurusauna ja märkasime, et seal on mehed ja naised koos. Arvasime, et äkki olid duššid ka siis koos, nagu Jurmalaski. Olime saunas siis natukene aega ära ja hakkasime välja minema, mina olin kõige viimane. Kui ukse juurde jõudsime, siis vene tüübid, kes ka ka saunas olid karjusid midagi "hei, hei", aga me mõtlesime, et see pole meile mõeldud. Astusime uksest välja ja rääkisime, et huvitav, mida nad karjusid. Ja siis järsku märkasin, et seina peal on silt "naised", vaatasin paremale ja seal üks tüdruk, hirmunud näoga, hoiab kahe käega käterätikut endal ümber ja vahib meile otsa. Läksime kähku tagasi aurusauna tagasi ja sealt siis teisest uksest välja. Vene tüübid, kes seal istusid lasid räigelt kajakasse, ma naersin ka nendega kaasa. Ikka juhtub ju =D


Üritan vahepeal füüsika teaduskooli ülesandeid ka ära teha, sest tähtaeg jõuab ka varsti kätte. Aga mõned ülesanded on ikka parajalt nõmedad. Algul lootsin, et kui ma ei oska, siis saan ehk füüsika õpetajalt abi küsida. Aga vahepeal taipasin, et ega temast üldjuhul eriti palju abi pole. Natukene imelik on mõelda, et ma pean hakkama saama ülesannetega, mida isegi füüsika õpetaja ei suuda lahendada.


Ma mingi aeg kirjutan natukene ka enda aastavahetusest, kui keegi selle kohta pilte üles laeb. Loodan, et ehk ei lähe väga kaua.



Mulle meeldib selle pildi sügavus



http://coloursofblood.wordpress.com/2011/01/02/3jaanuar/ (Varjatud postitus)

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis